Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A proč to tedy tak krásná ženská, evidentně srovnaná s tím jak vypadá, kazí návštěvami u astroložky? :-)

1 0
možnosti

J67a30r42a 75R48a98n92k

17. 7. 2014 16:52

Urcite za velky peniz:-)

0 0
možnosti

aby nedošlo k mýlce, slovo ukojena jsem myslel jen ve spojitosti s tou zvědavostí. Zajímalo mě, zda jste se dozvěděla něco opravdu konkrétního, o čem by se dalo říct, že na to můžete čekat, jestli se to splní či nikoliv. A v té souvislosti by mě zajímalo, když se nesplní, co si budete myslet? :-)

0 0
možnosti
Foto

Astroložka není vědma, nepředvídá budoucnost. Mluví o tady a teď. Sezení bylo velmi teoretické, jinak řečeno jsem se za ty peníze dověděla hodně zajímavých informací sama o sobě i o astrologii obecně. :-)

0 0
možnosti

Tak to je prima, to byste mi mohla poradit. Já se to totiž marně snažím od někoho dozvědět. Co je příčinou všech jevů, o kterých tak zasvěceně astroložky mluví? 

A neptám se po důsledcích, ptám se na příčinu.

0 0
možnosti
Foto

Zkuste pana Antonína Baudyše mladšího. ;-)

0 0
možnosti

Zkoušel jsem, neodpověděl. :-)

Mimochodem hezké a zajímavé články na vašem webu.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS